petek, 16. september 2016

Top v mesecu avgustu


Moj mesec avgust. Vedno ta vroči mesec mine prehitro. Pa še toooliko se dogaja in en dva tri že je gospod mesec september tu. Ta mesec sem poleg praznovanja rojstnega dne in iskrena hvala hvala hvala vsem, ki ste se spomnili name veliko prepotovala. Malo po Sloveniji, malo po naših sosednjih državicah. Rada nazdravim dobremu delu in uspehu, ki ga prinese. 





 Uživala sva v Zagrebu. Prečudovit ambient, družba in elegantne obleke. 





 Vedno in povsod Sara Savnik by Amemaia majčke :)


Prav uživam v sestavljanju novih receptov in objav. Obljubim, da jih kmalu z vami podelim še več.






Poroka in krst v enem dnevu :) Da zakaj pa ne, pred skokom na prečudoviti raj na Brionih sva posnela tole fotografijo na otočku ljubezni. 



Rodile so se nove ideje in plani že v predhodnih mesecih in konec meseca sva se po počitniškem razvajanju zakopala v delo in modo sem zamenjala z opremljanjem novih prostorov in nakupovanju pohištva.













Vsi, ki bi radi sodelovali v izzivu Sara Makes Me Fit se javite v komentar ali mi pišite na FB.
Kdo je z mano?
Tako kot šolsko leto smo tudi mi zakorakali v polnem zagonu z našimi dogodki. Prejšnji teden smo na novo odprli naš Wellness klub vsako sredo pa potekajo naše Delavnice prebrane Level 10 ob 19.00. Prav tako vabljeni na fit camp vadbo vsak ponedeljek ob 17.45 na Vipavski cesti 4J Ajdovščina. 



Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara


Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar