petek, 7. november 2014

Na stopničkah

Da sem svoje misli spravila v red pred drugim sestankom, sem se tako usedla na eno izmed 100 stopnic in opazovala mimoidoče. Žal, je skoraj vsak drugi imel k ušesu prislonjen svoj mobilni telefon ali vsaj vneto tipkal po njem



Žalostno,
 a resnično! Kdaj ste nazadnje pusti svoj mobilni telefon popolnoma pri 
miru in uživali sami s svojimi mislimi? Kdaj ste mimoidočemu namenili 
nasmeh v pozdrav ali se nasmejali v zahvalo prijaznemu vozniku, ki se je
 ustavil, da ste varno lahko prečkali cestišče? 




Na ta dan sem nosila ozke jeans hlače, črno bluzo z visokim ovratnikom in brez rokavov, rdečo kravato in čevlje s peto, gola ramena pa sem skrila pod suknjičem kratkega kroja z kratkimi rokavi. 
Ušeska mi krasi par unikatnih rdečih uhanov.








Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Nakit, styling & model - Sara Savnik
Foto- Samo Trebižan
Nohti - Petra Gregorič- Barok

1 komentar: