sreda, 10. september 2014

Malinin sladoled z borovnicami

Letošnje poletje ni ravno zelo razsipno s sončnimi žarki, zato sem enega izmed redkih dni izkoristila za sprehod z prijateljico Nino in njenim psičkom Maiem.


Da je roza barva rezervirana samo za male punčke, se pošteno motiš, čeprav si z mislimi odplavala v pozno otroštvo. Roza barva prodira med modne odtenke in letos je to res modna barva, saj  pričara nežnost in romantičnost dnevu tudi, če je to le kratek sprehod po mestu s psičkom.



Oblečena sem v roza trikotni top, s potiskom in jeans hlače. Top že nekaj let kraljuje v moji omari in je eden izmed še mojih osnovnošolskih idej, ki ga lahko nosim na dva različna načina.


Pohitite in si zagotovite svoje unikatke po ugodnih cenah še danes. Nakit bo kmalu dobil novo domovanje – različne trgovine in saloni bodo bogatejši za nove unikatne izdelke s tem se bodo seveda tudi spremenile cene izdelkov! Po ugodnih in akcijskih cenah  lahko prejmete le, če izdelek naročite po FB profilu.

Sledite mi na FB profilu Modno Oblikovanje Sara Savnik





Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara




Nakit, styling & model - Sara Savnik
Foto- Samo Trebižan
 Nohti : Petra Gregorič



2 komentarja:

  1. Krasni uhančki, štirinožni spremljevalec in ti seveda
    borovničev sladoled praviš? Njami
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Tamara :) ja tale topek res spominja na ta sadni okus ;)

    OdgovoriIzbriši